Благодаря iv00 за добрия съвет. За в бъдеще имам доста планове като пастиране, пране, закупуване на тапицерия за седалките, закупуване на гумени стелки, претапициране на висналия таван отзад, смяна на джанти с алуминиеви, смяна на говорителите, и изолация по вратите пода тавана, предния какпак и тем подобни. Общо взето маса пари ще трябва да метна. Но времето ще си покаже от къде ще почна и до къде ще стигна. Повечето неща ще си ги правя сам, но за пастирането до сега никога не ми се е налагало и не знам как.
Най вероятно ще заменя оригиналните говорители с други, пък после ще мисля другите работи.
r1odayftw
Ами баса е уникален, просто покрива всичките ми изисквания, да не казвам че даже препокрива. Вчера слушах от разстояние на 30 метра от колата с отворена задна врата и предна само прозорец, и пак се усеща тръпката от баса.
Да не говорим когато съм в колата при затворен шибидах, врати, прозорци, какъв масаж се получава на гърба ми. За тези които са на задната седалка и специално за този които е от страната на буфера, си е направо бонус вибрация на цялото тяло
ПП...
Направих лек тунинг с помощта на един приятел който чатка от кабелаци, понеже бушона почна да се топи поради лошата свързка. Направихме кабелите с калай за по-добра връзка. Отделно ми хрумна да монтирам копче за прекъсване на усилвателя под пепелника което сам изрязах, а приятеля ми върза кабелаците. Инсталирането на бутона беше по моя идея, и крайния резултат ми хареса много понеже е като заводско плюс това и е на удобно место. Сега когато съм спрял, мога спокойно да си изключвам усилвателя заедно с буфера за да не ми гълта ток.
