Страница 2 от 3

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 10 Юни 2016, 10:46
от kofein
Sasho. написа:Няколко неща за оправяне:

1. Да се намали build time на 2 минути. При положение, че вече не треперят предметите 2:30 са прекалено много за построяването на база, 2 минути според мен е добре.
2. Зомбито да убива полицая, а не да го заразява. Сега е като infection mode, който всички ненавиждаме. Да се направи така, че зомбито да убива и да възражда убития като зомби, защото като го зарази и другите в базата са обречени.
3. Оръжието от шопа Plasma Rifle е прекалено силно, зомби с 7000 hp умира буквално от 6-7 патрона. Ще е добре да се намали силата на плазмата.
4. Да се добави старото вип зомби и да може смс админите да използват както вип зомбито, така и сегашното all in one ако остане.
5. Когато погледна някой играч изписва кръвта и кредитите, обаче изписва мойте, а не на играча, когото гледам. Ще е добре да се оправи.
1. Не съм съгласен, има и слаби играчи (включително Аз, за които това време е малко !)
2. Абсолютно за
3. Да, наистина !
4. Да, оферта е
5. Да и това, само за кредитите не съм съгласен да се виждат, тъй като могат да се случат злоупотреби. Дори съм съгласен кредитите на другите играчи да са скрити !

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 10 Юни 2016, 14:20
от b1tch
1. Команди :cl_forwardspeed 999, cl_backspeed 999, cl_sidespeed 999 да се махнат ,защото все едно си speed hack и се обезсмисля играта

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 10 Юни 2016, 16:12
от georgii.s
Със всигнати ъпгреиди ли си или по default ?!

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 10 Юни 2016, 16:34
от novachrono
По Default e.

1. Вдигане на цената на Protection, 6 кредита са твърде малко.
2. Big Zombie е по-бързо от Fast Zombie.
3. При стрелба с плазмата, когато използвам Protection , продължава да ме източва.
4. Вдигане на HP на двете страни - Fast Zombie - 4.5k HP , Human - 1000 HP ( MAX UPGRADE )


Имам въпрос, какво прави PAT BAT?

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 10 Юни 2016, 16:40
от Стефан
Да може макс 3 пъти на рунд да се купува Protection

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 10 Юни 2016, 17:03
от novachrono

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 10 Юни 2016, 18:28
от Стефан
Да се махне двойния скок и черните предмети от маровете защото не могат да се взимат

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 10 Юни 2016, 19:41
от CSO-NST
georgii аре гледай си кандидатурите и не се бъркай :)
къде си ми тръганал да сриптираш.Момчето иска да направи нов мод за тая верига.Ай у лево
КУР ЗА ЦСКА :)

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 10 Юни 2016, 19:57
от RaPToR #
Има някакъв бъг, липсват ми оръжията които съм отключил.
Edit:случва се когато няма хора и не е започнал рунда, после ги има

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 10 Юни 2016, 21:57
от LAWLIET
Така последно се реши - аз ще правя мода.
За повече информация: Теодор.

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 10 Юни 2016, 22:03
от BaDaZz
Добре. Сложи всичко от по горните постове и сървъра ще стане чук.

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 11 Юни 2016, 10:28
от RaPToR #
Кога слагат другите карти?Има само 7 карти, от които само 3 ги биват, другите....
Офтопик:
Още една карта за добавяне, доста се играеше преди http://maps.cs-bg.info/maps/cs/2104/

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 11 Юни 2016, 13:50
от Sasho.
1. Gag не работи! Само изписва, че дадения играч е gag, но всъщност може да си пише без проблеми.
2. Повече цветни предмети да се добавят ако има начин, сега има по 1 от всяко.

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 11 Юни 2016, 15:25
от RaPToR #
Мисля че има един плъгин, с който предметите стават цветни и прозрачни.Добре ще е ако се добави.
В менюто за ъпгрейди, да се избират по отделно за зомбита и хора, иначе чакаш да станеш от другия отбор за да ъпгрейтнеш.
От менюто М, 1.Change class не работи.

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 12 Юни 2016, 10:09
от georgii.s
До тук всичко е фикснато предметите ще ги направя цветни утре а относно кой ще прави мода ще се развива сегашния защото ми е писнало всеки трети да взима решения и няма да го бъде това ;)

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 12 Юни 2016, 12:12
от RaPToR #
Не знам защо, но когато няма играчи, винаги картата се сменя на bb_elite-public_final, а в тази карта няма достатъчно предмети.

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 12 Юни 2016, 18:38
от b1tch
1. Докато си играем изведъж картата се сменя на bb_elite-public_final, няколко мапа подред + този мап бих искал да се махне никой не го харесва много малък и много малко предмети.

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 15 Юни 2016, 03:13
от georgii.s
Горните карти са качени...

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 15 Юни 2016, 15:23
от Huskoy ;]
Вдигане на цената на Protection, 6 кредита са твърде малко. Де около 50 кредита

Re: [ВАЖНО] Нов бейсбилдър мод

Публикувано на: 15 Юни 2016, 18:14
от RaPToR #
Huskoy ;] написа:Вдигане на цената на Protection, 6 кредита са твърде малко. Де около 50 кредита
Да и да се добави лимит, най-много 3.