Здравейте, ще въведа няколко предложения за промяна на правилника, с цел по-добър gameplay в сървърите и спиране на километричните команди. Това е първият ми коментар в тази тема и ще се радвам, да не е напразен.
Текущи правила:
○ В момента точка .7 от правилника гласи, че постоянно трябва играчите да следват алгоритъм, за да определят колко процента нагледно е убил даден играч. Предлагам да се извърши следната трансформация:
Да се премахнат процентовите статистики и да се добавят твърди стойности, които да служат, като образец ~ Надзирател, който е убил двама затворника безпричинно в рамките на 120 секунди от началото на рунда, бива slayнат! Всяко нерегламентирано убийство след този период се наказва с предупреждение, а повторното с slay/teamtransfer. (
Към втората част, може да влязат и игрите, при които единствения убиващ трябва да е командващия надзирател ).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
„Бъдещи“ правила:
1) Позволено е участието на даден надзирател в дадена игра/и!
Пояснение: Когато е имало отборна игра, а има излязъл/убит съотборник и играта не може да продължи нормалното си развитие на мястото на излезлия/убития затворник може да застане надзирател, ако играещите го
желаят. В противен случай командващия надзирател е длъжен на изравни броя на участващите в дадената игра или да я смени.
Важно: Ако условията на играта са били, че загубилия отбор умира, то надзирателя
НЕ умира, надзирателя има право да откаже да участва в играта, ако е решил, но започне ли веднъж е длъжен да помага и да следва условията на simon.
Защо го желая: Когато някой е решил да следи стриктно изпълнението и/или е решил да наруши броя на играчите, то съм длъжен да ги изравнявам, като убия някой от противоположния отбор. Не виждам смисъл в това, защото играчите са изпълнявали до този момент стриктно командите и не са заслужили край от рода на съревнование „
последния“... Все пак те имат избор, дали участва надзирателя, а не се натрясква против волята им.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2) Надзирателите
ИМАТ право да влизат в тунел, след като са изминали 120 секунди от началото на рунда.
Пояснение: Не е нужно да следите в хронометър кога минават, чакате да удари камбанката и да видите долу, че времето е 00:00. - Също и правилото не е в сила, когато тече special day.
Защо го искам: Причината да го искам е, че играчите щом един път влязат в този тунел, то върви ги изкарай след това. Получава се бавене, опъване на локуми, когато се даде box, то и затворника, който е изпълнявал до този момент командите трябва да влезе, което е забранено и става дълга и широка, а така - когато си влезе ще го убие и това е. Също така ще се избегне и това надзирателите по 5~+ минути стоят пред оръжейната стая, като цяло само положителни нагласи виждам.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Важно: Това правило ще го формулирам по особен начин, надявам се да го разберете!
3) Надзирателите имат право да убият последния оцелял затворник, ако не е изпълнил условията, зададени му от Simon в предишната команда!
3.1) *Затворник, който няма „
/lr“ ~ Last request меню е длъжен да уведоми надзирателите. Ако не го направи и започне да ги бие, те имат право да го убият.
*Когато е уведомил, надзирателите са длъжни да му предложат FD, ако откаже трябва да му предоставят оръжие, с което да ги убие.
Защо го искам: Мисля, че няма нужда от пояснения, защото ги направих. В момента, ако зададеш условия на игра и не бъдат изпълнени и не оставиш жив играч, въпреки че всеки един формално заслужава този шанс ще бъдеш наказан. Като пример може да се разгледа команда от рода на „бокс, който не се бие умира“ - хайде, върви избирай кой да умре, както и при игра на твърдения и пр... има много вариации.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
4) Забранено е един и същ играч да е повече от два последователни пъти командващ.
4.1) *Изключение се прави, когато няма надзирател, който иска да заеме мястото.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
5) Само и единствено Simon има право да задава команди на играчите, като останалите надзиратели/затворници нямат право да подлъгват останалите играчи.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Правила, намаляващи километричните команди и други:
1) Когато Simon зададе команда, в която е
точно определено дадено място, то не е длъжен в следващите да прави допълнение от рода на „
от място“ т.е. местонахождението се запазва, докато командващия не зададе ново.
Пример: Командващия задава команда: „
Фрийз на задната стена в изолатора“, след това казва „
Следвайте ме клекнали по стъпки“ и напише „
Фрийз“ след, като сте го следвали минавате през следните етапи: Било ви е зададено конкретно местонахождение, следващата команда е също с конкретно местонахождение, зададено ви е да замръзнете, но тъй като имате конкретно местонахождение, трябва да замръзнете върху стъпките.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2) При задаване на команди от рода на „
последния клекнал умира и пр.“, затворниците са длъжни да извършат командата и да останат в клекнало положение!
2.1) *Команди от този тип влизат в сила, единствено - когато е зададен time, ако е зададена командата и не е зададен time, то затворниците са
длъжни да следват предишната команда. След изтичането на времето за изпълнение, надзирателите имат право да убият неизпълнилите.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3) При задаване на команди от рода на „
следвайте ме клекнали и пр.“, командващия дава време, за да ви освободи от старата команда, новата влиза в сила
ВЕДНАГА и надзирателите имат право да ви убият, ако не сте я изпълнили.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
4) При задаване на команди от рода на „
последния стигнал отсрещната маса умира и пр.“, след достигането на зададеното местонахождение, затворниците са длъжни да останат замръзнали „
Фрийз“.
~END.
Допълнение:
Имам още много идеи, които ще подобрят играта и новодошлите ще успеят да я овладеят по-бързо тематиката и правилника, но ще изчакам коментари на мнението ми от други очи, защото няма смисъл да си губя времето, ако има хора, които не оценяват написаното и/или не се замислят добре над него. Все пак ще се радвам, ако поне част от предложенията се харесат на мнозиството, но пак е по-лесно да кажеш
не, отколкото да обясниш
защо. Останалото е във Ваши ръце! Надявам се в тези предложения някой от Вас да видят муза за нещо ново и креативно.
Поздрави,
Теодор!