Въпрос за ниско FPS на JB карта

Модератор: Развлечения

Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 367 ]
Регистриран на: 17 Фев 2013, 16:28
Ник в играта: Birichka <3
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: София
Обратна връзка:

Въпрос за ниско FPS на JB карта

Мнение от aHaJLruH »

Здравейте, наскоро забелязах че ми е останал един стар проект върху който работех и реших да си го довърша. Проблемът е, че картата съм я правил с "Texture Pack" който в момента нямам и всичките текстури които съм използвал тогава сега са чисто бели. Е този проблем някак си го замазах след като замених всичките такива текстури със един поне да не седи така с надеждата, че ще се повиши малко FPS-то. Това обаче не стана и лагът е прекалено голям за каквото и да било. Отдавна се занимавах затова може да съм забравил някои главни неща и ще се радвам, ако ми припомните защо така лаги. Проектът не е довършен изобщо и текстурите съм ги пускал произволно.

Линк за изтегляне на картата.
Изображение
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 1403 ]
Регистриран на: 27 Юли 2011, 17:09
Ник в играта: J4m3$oN
Скайп профил: georgi..s
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: Рязззз от Изгрев Бургаз!
Обратна връзка:

Re: Въпрос за ниско FPS на JB карта

Мнение от georgii.s »

Не би трябвало да е от текстурите проблема, но не съм "мапер", много не разбирам от това :). Колегите мапери да се изкажат по този въпрос защото и при нас се е случвало прекалено често някоя карта да черпи прекалено много ресурс. Повече ме съмнява самата карта да не е оразмерована правилно, да е недовършена и да прави някакви leake-ove .
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 342 ]
Регистриран на: 19 Ное 2012, 20:13
Ник в играта: ...
Вашият пол е: Мъж
Обратна връзка:

Re: Въпрос за ниско FPS на JB карта

Мнение от Nicky »

Огради картата със sky кутия и след това я hollow с около 10. Компилирай и тествай. Ако пак има проблеми дай error лог-а.
Аватар
Respected
Respected

Мнения: [ 367 ]
Регистриран на: 17 Фев 2013, 16:28
Ник в играта: Birichka <3
Вашият пол е: Мъж
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Въпрос за ниско FPS на JB карта

Мнение от aHaJLruH »

Преди малко пратих картата на едно момче и той ми каза, че не му лаги. Проблемът е, че когато аз я тествам съм със 4FPS. И преди това имах небе, но го направих наново и е същата работа. Ето лог-а. Според мен проблемът е в светлината по картата.

Код за потвърждение: Избери целия код

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: D:\VALVEH~1\tools\hlcsg.exe "D:\Counter-Strike 1.6 LH 2013\cstrike\maps\jbb"
Entering D:\Counter-Strike 1.6 LH 2013\cstrike\maps\jbb.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       2 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
 (0.69 seconds)
SetModelCenters:
 (0.00 seconds)
CSGBrush:
 (1.74 seconds)

Including Wadfile: \valve hammer editor\tools\zhlt.wad
 - Contains 3 used textures, 5.08 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6 lh 2013\cstrike\cstrike.wad
 - Contains 1 used texture, 1.69 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6 lh 2013\valve\halflife.wad
 - Contains 55 used textures, 93.22 percent of map (3116 textures in wad)

added 19 additional animating textures.
Texture usage is at 0.57 mb (of 4.00 mb MAX)
2.74 seconds elapsed

-----   END   hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: D:\VALVEH~1\tools\hlbsp.exe "D:\Counter-Strike 1.6 LH 2013\cstrike\maps\jbb"

Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       2 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
noopt               [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...2669 (0.24 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'D:\Counter-Strike 1.6 LH 2013\cstrike\maps\jbb.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...1766 (0.14 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1617 (0.11 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2101 (0.25 seconds)
2.53 seconds elapsed

-----   END   hlbsp -----



Изображение
Заключено Заключено

Обратно към “Кошче [Теми - 2016г.]”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост