Здравейте, наскоро забелязах че ми е останал един стар проект върху който работех и реших да си го довърша. Проблемът е, че картата съм я правил с "Texture Pack" който в момента нямам и всичките текстури които съм използвал тогава сега са чисто бели. Е този проблем някак си го замазах след като замених всичките такива текстури със един поне да не седи така с надеждата, че ще се повиши малко FPS-то. Това обаче не стана и лагът е прекалено голям за каквото и да било. Отдавна се занимавах затова може да съм забравил някои главни неща и ще се радвам, ако ми припомните защо така лаги. Проектът не е довършен изобщо и текстурите съм ги пускал произволно.
Линк за изтегляне на картата.
Въпрос за ниско FPS на JB карта
Модератор: Развлечения
- Respected
- Мнения: [ 367 ]
- Регистриран на: 17 Фев 2013, 16:28
- Ник в играта: Birichka <3
- Вашият пол е: Мъж
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- Respected
- Мнения: [ 1403 ]
- Регистриран на: 27 Юли 2011, 17:09
- Ник в играта: J4m3$oN
- Скайп профил: georgi..s
- Вашият пол е: Мъж
- Местоположение: Рязззз от Изгрев Бургаз!
- Обратна връзка:
Re: Въпрос за ниско FPS на JB карта
Не би трябвало да е от текстурите проблема, но не съм "мапер", много не разбирам от това
. Колегите мапери да се изкажат по този въпрос защото и при нас се е случвало прекалено често някоя карта да черпи прекалено много ресурс. Повече ме съмнява самата карта да не е оразмерована правилно, да е недовършена и да прави някакви leake-ove .

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5TP_IAudn20[/youtube]
- Respected
- Мнения: [ 342 ]
- Регистриран на: 19 Ное 2012, 20:13
- Ник в играта: ...
- Вашият пол е: Мъж
- Обратна връзка:
Re: Въпрос за ниско FPS на JB карта
Огради картата със sky кутия и след това я hollow с около 10. Компилирай и тествай. Ако пак има проблеми дай error лог-а.
- Respected
- Мнения: [ 367 ]
- Регистриран на: 17 Фев 2013, 16:28
- Ник в играта: Birichka <3
- Вашият пол е: Мъж
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Въпрос за ниско FPS на JB карта
Преди малко пратих картата на едно момче и той ми каза, че не му лаги. Проблемът е, че когато аз я тествам съм със 4FPS. И преди това имах небе, но го направих наново и е същата работа. Ето лог-а. Според мен проблемът е в светлината по картата.
Код за потвърждение: Избери целия код
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\VALVEH~1\tools\hlcsg.exe "D:\Counter-Strike 1.6 LH 2013\cstrike\maps\jbb"
Entering D:\Counter-Strike 1.6 LH 2013\cstrike\maps\jbb.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.69 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(1.74 seconds)
Including Wadfile: \valve hammer editor\tools\zhlt.wad
- Contains 3 used textures, 5.08 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6 lh 2013\cstrike\cstrike.wad
- Contains 1 used texture, 1.69 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6 lh 2013\valve\halflife.wad
- Contains 55 used textures, 93.22 percent of map (3116 textures in wad)
added 19 additional animating textures.
Texture usage is at 0.57 mb (of 4.00 mb MAX)
2.74 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\VALVEH~1\tools\hlbsp.exe "D:\Counter-Strike 1.6 LH 2013\cstrike\maps\jbb"
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...2669 (0.24 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'D:\Counter-Strike 1.6 LH 2013\cstrike\maps\jbb.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...1766 (0.14 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1617 (0.11 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2101 (0.25 seconds)
2.53 seconds elapsed
----- END hlbsp -----

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост