Max Payne
Публикувано на: 31 Юли 2014, 15:53
Max Payne 1 (2001)

Нощта е кратка. Твърде кратка, за да усетиш обгърналата те тъмнина и мистериозната заплаха, за да пратиш в преизподнята безскрупулното изчадие, което дебне зад този ъгъл... Но ето идва сутринта и ти отново се превръщаш в нормален човек. Сутрешен душ, ароматно кафе, градски транспорт, квадратно бюро в някакъв безличен офис. Но вечерта отново ще дойде и тогава Макс отново ще бъде твоят гайд... из дебрите на тъмнината и болката. Ще отмъщавате заедно...
През последните две-три години Max Payne успя да се превърне в онази енигматична условност, която всички очакват със затаен дъх. Max Payne попада в категорията на онези игри на попретрупания рафт с прашасващи "хитове", за която никой, ама абсолютно никой не се е съмнявал, че с появата си ще създадат качествено ново и по-добро усещане за гейминг. През всичките тези години Max просто се чакаше. Цареше увереност и спокойствие - той ще дойде, той ще бъде, той Е новият екшън герой. Нито истерията около Duke Nukem Forever, нито шумотевиците около някоя от другите междувременно появили се пуцалки, можеше да разбие аурата на ченгето, поставено на ръба, запратено в битка срещу всички, борещи се със своето безсилие.
Снимки:


![]() |
Max Payne 2 (2003)

В рамките на 24 мисии ще можете да проследите пропадането му към дъното на обществото. Ще разберете какво може да накара елитно ченге като Пейн да застреля своята колежка детектив Уинтерсън и да се хвърли в обятията на сладострастната изпълнителка на “мокри поръчки” Мона Сакс – наша стара познайница от първата част на играта. Ще разберете също така кой стои зад организацията от тежковъоръжени “чистачи”, които обикалят из Ню Йорк със своите черни бусове и систематично избиват влиятелни личности.
Снимки:



![]() |
Max Payne 3 (2012)

Централно място в Max Payne 3 заема историята на пропадането на Макс от изпълнен с желание за мъст, облечен в кожено яке детектив, обикалящ булевардите на Ню Йорк до пречупен мъж с обръсната глава, търсещ справедливост из враждебните улици далече от дома.
Комбинацията от поведенческата система Euphoria на Natural Motion и Bullet Time добавя ново измерение към класическите движения на Макс.
Тази смесица от стрелба на забавен каданс и физиката на Euphoria увеличават значително кинематографския екшън в Max Payne 3, а враговете отговарят реалистично на всеки изстрелян куршум.
В традицията на стилната стрелба, с която Макс е известен, Bullet-Cams ви възнаграждава, че сте повалили противника с удовлетворяващо финално убийство.
Оригиналният глас на Макс – Джеймс МакАфрей се завръща. Но този път не само като актьор, озвучаващ героя. Външният вид, лицето и много от движенията на Макс в Max Payne 3 копират самия Джеймс.
Max Payne 3 включва и интегрирана система за прикритие, което добавя допълнителен стратегически елемент, осигурявайки ви нови възможности в дадени ситуации.
Куршумите разрушават почти всичко в околната среда, по лицето и фланелката на Макс се появява пот по време на битка, а кръвта се просмуква в дрехите на враговете му. Оръжията също са представени изключително детайлно.
Партньорите и приятелите ще играят огромна роля в Max Payne 3. Върху тях е работено в продължение на стотици часове, за да бъдат традиционните ин-гейм персонажи уникални.
Снимки - http://store.steampowered.com/screenshot/app/204100/
![]() |

Има и филм - Свали
