Предложение за премахване на карти.
Публикувано на: 10 Ное 2014, 17:59
Карти за премахване ..
deathrun_2010 - При положение, че има deathrun_2010_rmk, мисля че този е излишен, а и текстурите му са доста дразнещи за очите.
-
deathrun_helvis - Първия капан на този мап е 224 блок при, който доста голяма част от играчите падат там и съответно излизат от сървъра.. Всеки един капан на този мап може да се спами, а дори и да има админ който да контролира терориста да не надвишава 3 пъти, пак е невъзможно да се мине дори четвъртия капан, тъй като капаните са доста големи като обем и някои са почти невъзможни за минаване без жертви...
-
deathrun_hybrid - Отново всичките капани може да се спамят, а и има един бхоп, който доста голяма част от играчите не го могат, а като го пускат като капан става доста трудно без жертви... А и ако няма админ, започват едни псувни и всички терористи в последствие и те започват да го спамят, по-много повече от 3 пъти...
-
deathrun_midr_csbr - В началото на картата, още преди да започнат капаните има нещо като 210 блок при, който винаги се намират играчи, който да не могат да го минат и се започва едно голямо чакане... Също така има и едно оръжие и граната, който могат да се вземат и при тях трябва да се чака доста. Доста е неприятно също и за админите, че трябва да слапват играчите, който не могат 210.
-
deathrun_office_beta1 - http://prikachi.com/images/705/5776705I.jpg( Снимката е стара) Няма достатъчно места, не поддържа повече от 10 слота.
-
deathrun_fortex - Няма достатъчно места, не поддържа повече от 10 слота.
-
deathrun_sadness_pfm - Няма достатъчно места, не поддържа повече от 10 слота.
Понеже видях, че на @ kr0z му се обърна повече внимание за два дена ,отколкото на мене за 11, реших и аз да пусна предложение тука.
deathrun_2010 - При положение, че има deathrun_2010_rmk, мисля че този е излишен, а и текстурите му са доста дразнещи за очите.
-
deathrun_helvis - Първия капан на този мап е 224 блок при, който доста голяма част от играчите падат там и съответно излизат от сървъра.. Всеки един капан на този мап може да се спами, а дори и да има админ който да контролира терориста да не надвишава 3 пъти, пак е невъзможно да се мине дори четвъртия капан, тъй като капаните са доста големи като обем и някои са почти невъзможни за минаване без жертви...
-
deathrun_hybrid - Отново всичките капани може да се спамят, а и има един бхоп, който доста голяма част от играчите не го могат, а като го пускат като капан става доста трудно без жертви... А и ако няма админ, започват едни псувни и всички терористи в последствие и те започват да го спамят, по-много повече от 3 пъти...
-
deathrun_midr_csbr - В началото на картата, още преди да започнат капаните има нещо като 210 блок при, който винаги се намират играчи, който да не могат да го минат и се започва едно голямо чакане... Също така има и едно оръжие и граната, който могат да се вземат и при тях трябва да се чака доста. Доста е неприятно също и за админите, че трябва да слапват играчите, който не могат 210.
-
deathrun_office_beta1 - http://prikachi.com/images/705/5776705I.jpg( Снимката е стара) Няма достатъчно места, не поддържа повече от 10 слота.
-
deathrun_fortex - Няма достатъчно места, не поддържа повече от 10 слота.
-
deathrun_sadness_pfm - Няма достатъчно места, не поддържа повече от 10 слота.
Понеже видях, че на @ kr0z му се обърна повече внимание за два дена ,отколкото на мене за 11, реших и аз да пусна предложение тука.