Страница 1 от 1
bb_garden_v1
Публикувано на: 07 Фев 2015, 12:44
от mazeCarptor
Здравейте
Това ми е втората карта, направена за Basebuilder мод.
снимки: 1 2 3 4 5
Download:
Доказателство, че аз съм я създал:
http://prikachi.com/images.php?images/256/7906256c.png
Надявам се да ви хареса
Има 25 T spawn места и 32 CT spawn места.

Re: bb_garden_v1
Публикувано на: 07 Фев 2015, 12:49
от JukeCity
Картата ти е добра! Само , че си сложил повечко Spawn-ове

Re: bb_garden_v1
Публикувано на: 07 Фев 2015, 14:28
от ss_player
Успех със правенето на картата и направи така, че да не се маха голямото стъкло, за да не може някой играч (човек) да го махне и зомбитата да излязат да разрушават базите на хората.
Re: bb_garden_v1
Публикувано на: 07 Фев 2015, 15:11
от mazeCarptor
ss_player написа:Успех със правенето на картата и направи така, че да не се маха голямото стъкло, за да не може някой играч (човек) да го махне и зомбитата да излязат да разрушават базите на хората.
Благодаря,
Стъклото не може да се махне, защото съм го направил така както е показано в тази снимка:
http://i.imgur.com/65Mw5.jpg (снимката не е моя, но се надявам да се прави така

)
Предметите и бариерата също.
Снимката я видях от този урок
'цък', без нея нямаше как да направя частите да се местят и да се освободят зомбитата след Prep. time
Не си сложил "слънце" и следователно цялата карта е ярка и светла и вади очите. Слагай light_envoirment.
Благодаря за съвета, ще го имам в предвид за напред

Re: bb_garden_v1
Публикувано на: 07 Фев 2015, 15:14
от HuliganaKuncho
Не си сложил "слънце" и следователно цялата карта е ярка и светла и вади очите. Слагай light_envoirment.
Re: bb_garden_v1
Публикувано на: 07 Фев 2015, 15:31
от JukeCity
Re: bb_garden_v1
Публикувано на: 07 Фев 2015, 16:00
от DamnY0U