
От скоро имам един проблем с компилирането, търсих решение, но така и не открих

Тук потребителя е имал същия проблем, но не успях да разбера как си го е оправил (отфопик-а)
Таа, като си направя една карта, влизам в File->Run и после File->Export to .MAP
Готов е като bb_hardwork_new.map и влизам в папката Compiler tools->десен бутон на compile->Edit и замествам името на картата с другите, после поставям картата в папката Compiler tools, пускам компилатора и не ми компилира картата в .bsp формат а:
Код за потвърждение: Избери целия код
[b]bb_hardwork_new.err
bb_hardwork_new (като текстов документ)
bb_hardwork_new.p0
bb_hardwork_new.p1
bb_hardwork_new.p2
bb_hardwork_new.p3
bb_hardwork_new.wic[/b]
Код за потвърждение: Избери целия код
hlcsg: Error: Could not open wad file \counter-strike 1.6 sector edition\valve\halflife.wad
hlcsg: Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist
hlcsg: Error: Could not open wad file \counter-strike 1.6 sector edition\cstrike\cstrike.wad
hlcsg: Error: Could not open wad file \games\presli\cssteam\valve\halflife.wad
hlcsg: Error: Could not open wad file \games\presli\cssteam\cstrike\cstrike.wad
hlcsg: Error: Could not open wad file \program files\valve hammer editor3.4thereal\tools\zoners.half-life.tools.3.4 (1)\zhlt.wad

Надявам се някой, който разбира от маппинг да ми помогне

