Страница 1 от 1

Въпрос за solid world brush

Публикувано на: 16 Фев 2015, 19:11
от mazeCarptor
Здравейте :)
Да ви питам какво означава "solid world brush" и как се отстранява следния проблем:

hlbsp: Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush.
Този проблем ми се появява заради light_enviornment, дали не го слагам както трябва? Направих карта, но не мога да я "осветя" с него за да има сенки и да не лагва :be:
Снимка: http://prntscr.com/65v4xg
Благодаря за помощта предварително :)

Re: Въпрос за solid world brush

Публикувано на: 16 Фев 2015, 20:21
от NoobernatoR
LEAK означава, че имаш дупка в картата. Не си я затворил както трябва.
"Solid" world brush -
Solid: вида обект с който да затвориш картата. Демек текстура, която не ти позволява да отидеш извън картата(стена, под, небе). Иначе казано, всичко дето не е анимирано или в "течно" състояние.
world brush: са ти самите обекти на работното пространство.

Re: Въпрос за solid world brush

Публикувано на: 20 Фев 2015, 19:19
от mazeCarptor
Разреших проблема чрез skybox, така предполагам няма да имам дупки. Благодаря ти за помощта :)