Страница 1 от 1

Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 27 Мар 2015, 18:54
от Excione ツ
Етап N:1 - Основни функции на надзирателя!


Всеки един, който е избран да бъде към отбора на надзирателите трябва да охранява командващия надзирател, за да протече безпроблемно рунда. Надзирател, който действа против своя колектив най-често бива изпратен обратно към затворниците. Основното за един надзирател е да следи за изпълнението на командите, както и да се съобразява с тях, ако е нужно това. Всеки един надзирател има право да убие затворник, който е нарушил дадена заповед, но не и да проваля игра/съревнование, като скача и умишлено пречи на затворниците.

Етап N:2 - Вземане на командваща позиция и първоначално командване!


Вземането на SIMON става чрез използването на специалното меню, но има и по-лесни начини, които ще опиша по-долу в етапа.
След, като сте взели „властта“ и сте единствения надзирател, който има право да задава команди на затворниците, трябва да зададете такава, задължително след нея да се отворят помещенията, а след това да се подаде и време за изпълнение, което да е съобразено с дистанцията, която трябва да изминат затворниците.

  • Как да вземем по-лесно SIMON, отворим и зададем време за изпълнение?

Лично ви съветвам да използвате bind на копчета, които нямат основна роля в играта Ви и не ги ползвате, като пример може да разгледаме следните:
  • 1)[“ „]“ „\“ „/“ - Първото може да го използвате за задаване на време, второто се намира до него, което може евентуално да е по-дълъг период от време, но ще използвам примера 5~10. Останалите е добре да са отваряне на килиите, както и за вземане на SIMON.

Код за потвърждение: Избери целия код

bind [ "say /time 5" - Чрез натискане на дадения клавиш Вие ще активирате 5 секунден таймер!
bind ] "say /time 10" - Чрез натискане на дадения клавиш Вие ще активирате 10 секунден таймер!
bind / "say /simon" - Чрез натискане на дадения клавиш Вие ще вземете командващата позиция, но ще се наложи да помпите няколко пъти!
bind \ "say /open" - Чрез натискане на дадения клавиш Вие ще отваряте килиите!
Етап N:3 - Какво да правя след, като съм взел командващия пост?


Това е най-добрия период, но доста от Вас го пропилявате ей така с команди от рода на последния направил това, направил и онова. Малко по-надолу в етапа ще обясня как е правилно да ги задавате тези Ваши масови команди, защото доста грешки допускате. SIMON е играчът, който определя провеждането на рунда, за него са в сила няколко основни задължения, които може да намери в правилника. Може да разкарвате играчите из картата, играете игри и прочие. Най-точно мога до го опиша с две думи „време за въображение“.

  • Кога и как да задавам команди от рода на последния извършил дадено нещо умира?


Съветът ми тук е да внимавате, какво сте си наумили и какво искате да изпълнят затворниците, но и да има логика с реалния живот, защото все пак това е копие на него. Действията се извършват, както в реален затвор и никой не може да го оспори. Необичайно е да накарате затворник сам да подпише смъртната си присъда, когато той не е длъжен да го прави. Малко по-надолу ще Ви обясня правилното задаване на някой съревнователни игри, както и проблемите свързани с „въображаемия правилник“.
  • 1) Командата (last duck mre) е доста често използвана и срещана, това не е нищо повече от команда, която осведомява, че интелекта на командващия не е на нивото на зрял човек. В този си вид зададена най-често се убива последния затворник, който е клекнал или неизпълнилия, но това е голяма грешка, защото не задължавате затворниците да участват в собствената си смърт. Ако имаме играчи A ' B ' C и играчите A ' C клекнат в различен интервал не трябва да убивате B, ако не е клекнал, защото няма частица, която да го задължи, убивате последния клекнал, каквато е и същността на самата команда. Допълнително, ако сте хитри и начетени ще напишете, че неизпълнилия/ите ще ги последва гибел.

Код за потвърждение: Избери целия код

Posledniq zatvornik, koito klekne ot mqsto shte umre, kakto i pravite, skachashtite...... - Чрез тази команда затворниците вършат, това което сте си наумили в реална обстановка.
Важно: Голяма дилема е това, дали да дадете време или не. Ако попитате екипа, то най-вероятно ще Ви отговорят, че на команди от рода на последния изпълнил и прочие не се дава, но това не е така. Затворниците преди тези команди 98% са имали „фрийз“, за да влезе в сила новата команда трябва да зададете време, за да може затворниците да останат в клекнало положение и да изпълнят, ако следваме горния образец, разбира се. Все едно някой да ви напише „киви“ и Вие да започнете да клякате, скачате, удряте, и пр. докато не Ви е зададено време старата команда продължава да е в сила. Същата история е с простотиите от рода на (koito klekne/skochi/udari ili mrudne ot mqstoto si mre), е не. Много ясно, че ще си запазят състоянието и тези команди спадат към подвеждащите.

Етап N:4 - Най-често използвани команди, които изискват по-специална мисловна дейност.


Пример & действие!
(Freeze na liniqta edin do drug) - Вие очаквате, че затворниците трябва да са един до друг, реално ще са един до друг, когато стоят и гледат направо или нагоре, надолу - но никога към гърба, профил, ръце, крака на съотборник, защото както е до него, така става зад него и не и изпълнил командата.
(Freeze na liniqta, subrani malkite grupi umirat v redica) - Погледите, всичко е напълно същото, както при един до друг, не мисля, че е нужно да пиша романи тук.
(Freeze plutno dolepeni do zadnata stena na .... v kolona) - Погледите Ви, вече трябва да са насочени към съотборник - гръб, ръце, крака - профил ( Но разбира се, този играч ще умре, защото не е изпълнил ).

Изображение
На дадената снимки всички играчи са един до друг и са в редица, ако си променят посоките т.е. започнат да се гледат те вече стават колона.

Етап N:5 - Смърт на командваш надзирател.


След смъртта на командващия надзирател, останалите надзиратели трябва да поемат фронта и да вземат властта в затвора. Последната дума на предсмъртния винаги е закон, поради това и последната команда е в сила и независимо от това, дали някой вече е взел новото командирско място, имате право да убиете затворници, които са нарушили предишната заповед.

Етап N:6 - Последен оцелял затворник.


При наличие на последен оцелял затворник, всички надзиратели трябва да се съберат, когато играча реши да се дуелира с някой от надзирателите, то останалите са длъжни да се оттеглят от даденото помещение, за да не пречат на дуелиращите се. Ако затворника случайно няма меню или го е затворил по погрешка, командващия му дава избор, дали да убие всички или да получи свободен ден. Когато се даде freegun, няма смисъл да бягате и да бавите протичането на играта, няма да получите дуел, mod-a е краен, клякайте и чакайте бавно смъртта си.
  • 1) Ако имаме да кажем два затворника и им дадете някакви условия и нито един от тях не ги изпълни, то е някак си нечестно спрямо другия да убиете само единия, зареди това имате право да отнемете живота и на двамата затворника, но все пак надзирателя си решава, това е напълно по ваша преценка, защото в правилника частта с надзирателите е обозначена изцяло с „Трябва да“ т.е. не е длъжно лицето да извърши дадена акция.
Лист на играчите, които са били активни в периода Февруари ~ Март, като надзиратели:

  • Това накрая е за SMS потребителите, защото има голям коефициент на играчи, които не знаят и 20% от правилника. Тези играчи, които съм изброил, поне половината го знаят и могат да закърпят положението, все пак са по-добре от нищо. В реалност листа с перфектно знаещите се свежа до хора броящи се на пръсти, но при липса на избор и тези ще вършат работа. Лично съм ги проверявал!

Код за потвърждение: Избери целия код

Spy ; Xper!a ; Swimmaka ; Sasho ; BB LL ; Nat ; mTs | fyb ; Ixoo Axoo ; Crixus ; vikat mi moshniq ; Magdalenaa ; Gatsby ; Mainak ; NoWallzZz ; Try Again! ; KILLER ; eLiii :* ; Silvestar ; TigerPower ; SAKETO ; Dex[X]TeR-.- ; Parad0x ; @__Dark__@ ; *FrOzEn^An$3lchEt0* ; Antonio^^ ; Hirako Shinji ; *RaMBo*No SaD* ; eSK.Fanatics.pL [eSKLUSIVE] ; shenzo ; Smiley ; Spike ; kofein ; Sie und nur sie,wieder in meine ; Pazi Se Idwam ! ! ! ; 4:20 ; точка B3lo i TrevA ; xaer0 ; gAzKaTa ; Indica70Ra206 ; eLiO ; [BG]*|YoU|CrEzY|FeN|Na|MeN|* ; x7| Angelov* ; iNcessYou ; G.E.N.O (-.-) ; MonSterko^^ ; Pepsi_4x4_^ ; Sa[m]sung ; Diana ; disconnect ; SK|SpawN ;]] ; Sam Sum Si Fen ;]] ; fondos ; vadim ; Dafa_BG ; R.Atanasov ; SkuLLaTa SuSiPvA ;]] ; Jack Lewington ; Bushido ; dim1tr0[w] ; joXc` ; Ivkas ; h0usE ;]] ; shenzo ; n1ke_^ ; Gibel-express ; - ReVoLut!0n*
По-опитните надзиратели не използват commandmenu, но ако сте начинаещ или пишете бавно Ви съветвам да си съградите едно, няма да правя на този етап обяснение как да си направим сами commandmenu от нулата, но ако има интерес ще го поместя и това. Ще напиша накратко как може да bindнете keypad, защото доста от вас се чудят как става:

Код за потвърждение: Избери целия код

bind kp_1 "say command or etc" - Може да си използвате целия keypad, защото в cs-a той не е bind по default и е доста удобно да се ползва и не е за изпускане.
Това е от мен на този етап, да се надяваме, че темата ще помогне на някой играч, все пак за това е направена.[/color][/size][/b]

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 27 Мар 2015, 18:55
от sptoko2
Ивала!Браво!

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 27 Мар 2015, 19:13
от JukeCity
Spy ; Xper!a ; Swimmaka ; Sasho ; BB LL ; Nat ; mTs | fyb ; Spy ; Ixoo Axoo ; Crixus ; vikat mi moshniq ; Magdalenaa ; Gatsby ; Mainak ; NoWallzZz ; Try Again! ; KILLER ; eLiii :* ; Silvestar ; TigerPower ; SAKETO ; Dex[X]TeR-.- ; Parad0x ; @__Dark__@ ; *FrOzEn^An$3lchEt0* ; Antonio^^ ; Hirako Shinji ; *RaMBo*No SaD* ; eSK.Fanatics.pL [eSKLUSIVE] ; shenzo ; Smiley ; Spike ; kofein ; Sie und nur sie,wieder in meine ; Pazi Se Idwam ! ! ! ; 4:20 ; точка B3lo i TrevA ; xaer0 ; gAzKaTa ; Indica70Ra206 ; eLiO ; [BG]*|YoU|CrEzY|FeN|Na|MeN|* ; x7| Angelov* ; iNcessYou ; G.E.N.O (-.-) ; MonSterko^^ ; Pepsi_4x4_^ ; Sa[m]sung ; Diana ; disconnect ; SK|SpawN ;]] ; Sam Sum Si Fen ;]] ; fondos ; vadim ; Dafa_BG ; R.Atanasov ; SkuLLaTa SuSiPvA ;]] ; Jack Lewington ; Bushido ; dim1tr0[w] ; joXc` ; Ivkas ; h0usE ;]] ; shenzo ; n1ke_^ ; Gibel-express ; - ReVoLut!0n*

Spy го има 2 пъти мен ме няма :/

Иначе браво за темата!

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 27 Мар 2015, 19:16
от Excione ツ
Не съм добавял членовете на екипа, защото те са се доказали с времето и за това са вътре, разбира се. Това са основно играчи, премахнах го, че да не се почуства специален :sarcastic:

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 27 Мар 2015, 21:07
от puRple*
viewtopic.php?f=202&t=15863 Подобна тема има иначе браво за труда!

По-опитните надзиратели не използват commandmenu -.- - Тъпо, някой предпочитат меню за да не си биндват 20 копчета и да ги бъркат!
1) Командата (last duck mre) е доста често използвана и срещана, това не е нищо повече от команда, която осведомява, че интелекта на командващия не е на нивото на зрял човек. Аз я използвам за да ми остане четно число например 2 терориста, но явно не съм зрял човек. :sarcastic:

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 27 Мар 2015, 21:22
от Excione ツ
puRple* - ти спадаш към ленивите повечко (шегувам се), запознат съм, че има такава тема, но все едно да пишеш за баница и да ми описваш хляб :lmao: Вложил съм доста сарказъм ще го откриеш навсякъде, че да не е само скучен текст. Благодаря, оценявам поздрава ти.

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 27 Мар 2015, 22:09
от LM ^^
Браво за темата и за труда! Единственото, което не ми харесва, е списъка с играчи, за много от които не съм съгласен, но всеки си има мнение ;)

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 27 Мар 2015, 22:28
от iv00
А дано повечко хора от играещите да го прочетат, че ми писна на не знам кое да обяснявам като на бавно развиващи.

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 27 Мар 2015, 22:30
от Excione ツ
Няма никакъв избор в игра, защото от трагични на по-трагични, даже мисля да го махна, че файда от тези уж „препоръки“. Аз виждам двама, трима реално. Останалите са пешки, колкото да не е празен отбора и да се правят, че вършат нещо. Всеки ползва един и същ cm от тях, но какво да ги правим, ние сме виновни, че сме им ги давали, барем както Иво каза някой да се сети да прочете нещо.

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 27 Мар 2015, 23:11
от kofein
Много е важно да обърнете внимание на last duck mre и v kolona / v redica

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 30 Мар 2015, 14:29
от Stanislav0119
Добре е направена темата и подробно всичко е обяснено ще помогне на новите играчи!!

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 02 Апр 2015, 19:58
от novachrono
Браво Теди за труда да спретнеш тая тема, ама за някои от играчите не съм съгласен, щот съм ги гагвал ...

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 26 Апр 2015, 21:38
от PowerUP
Сега обръщам внимание колко труд си вложил, мога да ти кажа евала!

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 25 Ное 2015, 00:54
от shenzo:D
Много не съм се доказал за симон но както и да е. Нещо по въпроса защо ме има два пъти ? Знам че се случват грешки,но да попитам ако не ставам досаден. И евала темата е точна и ясна.

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 09 Фев 2016, 23:12
от novachrono
bind kp_1 "say command or etc" - Може да си използвате целия keypad, защото в cs-a той не е bind по default и е доста удобно да се ползва и не е за изпускане.

bind kp_1 НЕ се получава при всички patchове.
Съветвам ви вместо това да пишете :

bind kp_end "say command or etc" - същото е , 1 = еnd .

Защо? Защото при някои counter-strike версии това не се счита за keypad , трябва да се въведе по този начин, който съм описал аз.

Re: Кодекс на добрия надзирател.

Публикувано на: 26 Мар 2016, 15:43
от CorCSv
Браво за труда! Хубаво е да се прочете ,но ме съмнява че много хора биха го чели.... (за жалост)