Страница 1 от 1

Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 06 Окт 2015, 10:39
от HuliganaKuncho
Предполагам всички са наясно, че се изготвя нов мод, на базата на мода на Тирант 7.2. Създал съм вече 5 класа:
- Classic zombie - 2400 hp, 100% visible, 260 speed, 1.0 gravity
- Jump zombie - 2000 hp, 100% visible, 260 speed, 0.6 gravity
- Speed zombie - 1300 hp, 100% visible, 330 speed, 1.0 gravity
- Invisible - 1800 hp, 60% visible, 260 speed, 1.0 gravity
- Big zombie - 3000 hp, 100% visible, 240 speed, 1.0 gravity
Идеята ми е да дискутираме, какви други раси да се сложат, дали трябва да се пипа нещо по тези и най-важното: Какви екстри и какво да представляват ДВЕТЕ вип раси.

Очаквам много идеи! :victory:

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 06 Окт 2015, 10:58
от JukeCity
Здравей адашче.. значи моето предложение е да им сложиш по още 1000-1500 живот защото един 2 layer няма да го стигнат... да се добави пак вип зомбито... и ако можеш да добавиш още постижения (примерно да убиеш 100 зомбита да дава 100 кредита)

Вип зомби - 4000 живот , 350 спиид , 0,5 гравити..
Вип човек - 200 живот , 300 спиид 0,8 гравити

Ако можеш накаква хп система и пак да може да си отключваш оръжия (голдъни) и шапчици може

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 06 Окт 2015, 10:59
от novachrono
Както каза Juke, няма да е зле да им върнеш HP както си беше,защото дори сега,хора с максимални ъпгрейди с 300 зора минават 3 леър.
Така с тези HP просто нямат шанс.

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 06 Окт 2015, 17:45
от HuliganaKuncho
Ще им увелича кръвта, но давайте идеи и за вип расите.

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 06 Окт 2015, 18:31
от Musti

Код за потвърждение: Избери целия код

Classic zombie - 2400 hp, 100% visible, 260 speed, 1.0 gravity
- Jump zombie - 2000 hp, 100% visible, 260 speed, 0.6 gravity
- Speed zombie - 1300 hp, 100% visible, 330 speed, 1.0 gravity
- Invisible - 1800 hp, 60% visible, 260 speed, 1.0 gravity
- Big zombie - 3000 hp, 100% visible, 240 speed, 1.0 gravity
На базата на тия данни,мисля че така ще са горе долу балансирани,за

Vip zombie - 2700 hp,70 % visible,330 speed,gravity, 0.6 gravity
Vip Big zombie - 2800 hp, 90 % visible, 270 speed, 1.0 gravity

Ако може да се ограничат 2 те зомбита,предлагам следното:
За СМС Вип потребители да е достъпен само - Vip Big zombie - 2800 hp, 90 % visible, 270 speed, 1.0 gravity
А за СМС Админ потребителите,да са достъпни и 2 те ВИП Зомбита.

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 06 Окт 2015, 18:37
от JukeCity
Musti написа:

Код за потвърждение: Избери целия код

Classic zombie - 2400 hp, 100% visible, 260 speed, 1.0 gravity
- Jump zombie - 2000 hp, 100% visible, 260 speed, 0.6 gravity
- Speed zombie - 1300 hp, 100% visible, 330 speed, 1.0 gravity
- Invisible - 1800 hp, 60% visible, 260 speed, 1.0 gravity
- Big zombie - 3000 hp, 100% visible, 240 speed, 1.0 gravity
На базата на тия данни,мисля че така ще са горе долу балансирани,за

Vip zombie - 2700 hp,70 % visible,330 speed,gravity, 0.6 gravity
Vip Big zombie - 2800 hp, 90 % visible, 270 speed, 1.0 gravity

Ако може да се ограничат 2 те зомбита,предлагам следното:
За СМС Вип потребители да е достъпен само - Vip Big zombie - 2800 hp, 90 % visible, 270 speed, 1.0 gravity
А за СМС Админ потребителите,да са достъпни и 2 те ВИП Зомбита.
Това ми харесва обаче живота им на вип зомбитата да се увеличи с 1500-2000 а на останалите класи 1000-1500
Вип човек (ако ще има) да има готин скин 150 или 200 начален живот.

Също така вип и админите да получават повече cr-ти при убииство

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 06 Окт 2015, 19:32
от iv00
Моятa идея е едното вип зомби дa е кaкто сегa , тaковa нaпомпaно, a другото вип дa е нещо от типa нa пaуър зомбито. Също не знaм дaли ще имa.пaк ъпгрейди, но моето предложение е дa се вдигне кръвтa и дa се мaхнaт всякaкви ъпгрейди зa дa мооже всички дa сa рaвни, незaвисимо дaли влизaтк зa сефте или сa игрaли много.

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 06 Окт 2015, 19:57
от VIPERA
Стига глупости ... ич не барайте ... Пепи направи ги като старите зомби характеристики - ако се дигнат хп ще мрънкат много живот имашш а уу колегите с напомпани зомбита ме разбират.....
+ това силно настоявам да се запазят ъпгреитите от стария мод или да ни се заплатят, чрез кредити и да се напомпаме ...
който иска може да си снима уповете да дава лс на админ и да си смята цр.....
Аз не съм упгреидвал 1 година за да се мъча пак след новия мод.... !
Не съм само аз ДА НО това е моето желание част от екипа съм надявам се да се разберем или начина го знаем и мен ме устройва и вас....

А й иво трябва да има упове за да имат стимул играчите да играят да дигат левъли да се развиват всичко се крепи на развитите !
живот вериги игри бизнеси... :coffee:

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 07 Окт 2015, 09:02
от iv00
Ем дa aмa кaто влезе някой новaк и му дойде зомби нa 7к вдигaно 1 годинa и той е нa 2 к и го убивaт кaк си искaт, си викa "aбе що не си ... " и лефтвa.. щото той зa дa нaпрaви нещо тaковa ще му коствa aдски много време и просто се откaзвa. Все пaк игрaчите ни сa децa нa по 10-15 и не сa много упорити в товa отношение. Рaзбирa се aко се мaхнaт ъпгрейдите трябвa дa се нaпрaви и по-трудно дa се получaвaт кредитите и дa отивaт зa глезотийки от шопa, a не ъпгрейди. Долу горе товa сa ми aргументите и доводите зa горното ми мнение.

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 07 Окт 2015, 10:14
от BaDaZz
Аз пък съм на друго мнение,защото както е казал VIPERA ,ако няма смисъл от upgrade за какво да играят. Все пак за достигане на мах ниво на това онова ще коства много време и няма да сме много напред.

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 07 Окт 2015, 10:55
от iv00
BaDaZz написа:Аз пък съм на друго мнение,защото както е казал VIPERA ,ако няма смисъл от upgrade за какво да играят. Все пак за достигане на мах ниво на това онова ще коства много време и няма да сме много напред.
Що играйш джейлбрейк тогава, или класик, или зомби плагуе? Мислете бе :disagree:

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 07 Окт 2015, 11:47
от HuliganaKuncho
Upgrade ЩЕ има, но няма да дават кой знае какви статс, че чак да има overpowered играчи. По-скоро ще добавя предмети в магазина като кръв, като регенериране, като броня, за да има баланс. Всеки ще може да си ги купи.

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 07 Окт 2015, 12:23
от VIPERA
Правете квото знаете видело се че винаги ще има недоволни никога няма да има баланс между полезното и приятното, както и да е все пак най - важни са играчите нали...

Re: Дискутиране на мода - класове

Публикувано на: 07 Окт 2015, 12:40
от Excione ツ
Значи не бутай стандартните upgrade балансирани са напълно, а просто можеш да бутнеш cvar-a да се дига по-трудно. Има си черен пазар с dmg множител, regeneration = спира, когато се нанесе „х“ щета в главата на зомбито и заедно с нея му бута да речем 850-900hp, small recoil, fast reload и може да се добави евентуално hp / speed / 2xfast move и там ще се доизмисли. А и също така има one man army, което представлява неограничени патрони за 10*x секунди в зависимост от настройката тъйче не се палете неща има, а и има доста, които да се добавят. Относно зомбитата няма да са раси, а по-скоро класове. Пиши ми по-късно бях гледал в 7.4 версията идеи за vip classове. А и видях, че сте писали за запазване на сегашните постижения и искам да ви кажа, че е трудоемко да се приложи сегашната db и най-удачно ще е нов mod = нови постижения. Колкото и да ви е кофти се съобразявайте с този факт. Може да се направи да се рестартира на година, две или никога, но ще се дига трудно или на няколко месеца, но да се дига лесно.