Страница 1 от 1

[VHE] Как се правят собствени текстури. [wad файлове]

Публикувано на: 13 Мар 2016, 16:20
от aHaJLruH
1. За начало си направете картинка която ще ви бъде текстурата. Картинката трябва да бъде с размери които да се делят на 16 [примери : 400x400 / 384x384 /160x160 и т.н.]. Също така трябва да я запаметите в .bmp формат.
Изображение

2. Изтегляте си някой готов .wad файл. Аз използвам "cs_dust.wad". Стартирате програмата Wally и от File>Open отваряте готовият .wad който си изтеглихте.
Изображение

3. Натискате на бутончето което съм показал на снимката за да маркирате всичките налични текстури в .wad-a и после с десен бутон > Delete ги изтривате.
Изображение

4. Като сте готови трябва да ви изглежда така :
Изображение

5. От ляво където пише "Image List" натискате в полето отдолу и после Create New Image. Ще ви излезе ново прозорче на което Widht и Height задавате с размери на картинката ви, а в полето отгоре пише как ще се казва новият ви текстур. Натискате ОК и после на Palette Chooser избирате Standart. Пак натискате ОК и ще ви изглежда така:
Изображение / Изображение / Изображение / Изображение

6. От опциите отгоре избирате File>Open и отваряте картинката която сте си направили преди малко. Като ви излезе новото прозорче му натискате с десен бутон Copy. Поставяте копираното върху другото черно прозорче и трябва да ви станат еднакви.
Изображение / Изображение / Изображение

7. После записвате промените в .wad файла и влизате във VHE. От там натискате на Tools>Options. От новият прозорец който ви е излязал натискате на Textures и после Add Wad където избирате файлът който записахте преди малко.
Изображение

8. Като го отворите кликате на Приложи / ОК. Проверявате за текстура и би трябвало да ви се показва.
Изображение
Ако не ви се получи или имате някакви въпроси ми пишете на ЛС или в темата!!!

Re: Как се правят собствени текстури. [wad файлове]

Публикувано на: 13 Мар 2016, 16:31
от Anonymos
Човек пусни кандидатура за Екип Mappers :D :D