Страница 1 от 1

Проблем с интернет

Публикувано на: 07 Дек 2016, 18:19
от puRple*
1. Точно, кратко и ясно обяснете какъв е проблемът и по възможност представете снимка (най-вече ако е грешка): Пред известно време нещо нямах интернет, пишеше, че мрежата ни е ''Limited''. Обикновено като стане така рескам рутера и се оправя, обаче след като го рестартирах и опитах да се свържа пише ''Enter the network security key'' и от долу ''You can also connect by pushing the button on the router''
Пиша паролата, натискам бутоните на рутера, ама нищо не става.

2. От кога се наблюдава проблемът и правили ли сте нещо за да го "предизвикате": Две седмици

3. Характеристиките на компютъра/лаптопа, марката, модела и Операционната система. (Ако не знаете как да ги видите, използвайте програмата Aida64): Това мисля че не е нужно тук

4. Ако вече сте пробвали различни решения, опишете какви: Е написах паролата и човърках там бутони и кво ли не ама не става :D

Re: Проблем с интернет

Публикувано на: 15 Дек 2016, 12:00
от ace4ever
Някой нещо да предложи?Решен ли е проблема?

Re: Проблем с интернет

Публикувано на: 15 Дек 2016, 19:15
от puRple*
ace4ever написа:Някой нещо да предложи?Решен ли е проблема?
не..

Re: Проблем с интернет

Публикувано на: 19 Дек 2016, 23:33
от DemoLitioN
Дай снимка и сигурен ли си, че не е от доставчика ти? Кажи също какъв ти е рутера?

Re: Проблем с интернет

Публикувано на: 26 Дек 2016, 03:19
от ace4ever
Ако може до 2 дена да отговориш за да ти помогнат.

Re: Проблем с интернет

Публикувано на: 26 Дек 2016, 13:50
от puRple*

Re: Проблем с интернет

Публикувано на: 03 Яну 2017, 22:11
от DemoLitioN
По принцип това security key е Wi-Fi паролата, предполагам вече си пробвал да въведеш нея и не е станало. Интересно е, че този бъг за първи път го виждам на TP-LINK, досега съм го виждал само при Linksys рутери. Ще ти кажа някои стъпки, с които съм го оправял при тях може да стане и при теб.

1. Пробвай да въведеш Wi-Fi паролата с включен Caps Lock (бутона, с който пишеш с главни букви)
2. Пробвай с кодът, който се намира под рутера.
3. Хубаво е потребителското име, с което влизаш в настройките на рутера да е "admin".
4. Изключи временно всички защити като MAC адрес и WPA защитата
5. Пробвай като смениш Version и Encryption от Wireless/Wireless Security
6. Ако рутерът ти е по-стар може се наложи да преминеш на WEP защита на 64-bit
7. Изключи всички защити и направи Factory Restore няколко пъти, ако не стане от първия. Преди да го направиш си запиши данните (IP адрес и другите) от Network/WAN ако са ти вкарани в рутера иначе ще се наложи да звъниш на доставчика.
8. Ако не помогне нищо от това може се свържеш със support-а на TP-LINK или с тези, от които си взел рутера.