Създайте "Signature" #3
Публикувано на: 14 Сеп 2011, 04:21
В този урок ще се научиш да създаваш следната сигнатура. Този урок е за начинаещи ,затова когато си "запецнал" някъде на някой по-сложен урок , това е мястото да научиш някои основни неща! Ще се научиш :

Създаване на фон
Нека започнем , създавайки празно изображение, аз избрах да е с размери 330 на 110 px

Сега изберете твоят paint bucket (G) и запълни своето изображение с черен цвятk. След това ще добавим a radial gradient. Избери Gradient tool (G) (скрит е под paint bucket tool) и сега избери radial gradient :

След като си избрал gradient опция (1) click on (2) за да направиш свой стил! Сега ще можеш да избереш първоначално зададените стилове от Photoshop, но ще можеш да създадеш и свой, което ще направя и аз.

Можеш да използваш стрелката ,която съм маркирал с червено , за да създадеш свой стил, цъкането на стрелктие ти позволява да сменяш цветовете.Можеш и да слагаш още стрелки , просто цъкайки някъде в стила.Сега добави твоят radial gradient върху канвас (първият слой). Слоци gradient-а там където искаш да е рендъра. За да добавиш gradient-a трябва да цъкнеш някъде с мишката върху изображението (задържайки бутона ) и след това пускай го някъге другаде. За да направиш това , цъкни някъде върху изображението за да зададеш центъра на gradient-a.Сега влачи мишката до някоя точка от изображението. Разстоянието между двете точки е радиуса на gradient-a!

(твоят gradient сигурно изглежда по-добре , защото аз запазих снимката със лошо качество)
Създаване на огненият ефект
Сега ,когато сме готови с фонът си , е време да добавим своят рендър. Добавете , желаният от вас рендър и го доблирайте 3 пъти (десен бутон на рендър слоят - Duplicate Layer - и така 3 пъто общо) ),направи всички слоеве невидими , освен 1 (за да направиш това - цъкни на малкото око преди всеки слой - освен 1). Сега трябва да имаш 4 слоя с рендърът ти, 3 са невидими, и 1 е още видим.

Рендър ефект #1
За първият ни ефект ще направим radial blur върхи единственият видим рендър слой. Отиди на Filter > Blur > Radial Blur

Рендър ефект #2
Сега направи един от невидимите слоеве - видим, ще добавим друг ефект на този слой! Отвори Smudge Tool избери четката тип X (можеш да я свалиш в началото на урока). Във настройките на четката (F5), задай следните smudge настройки:

Сега зацапай малко слоя с smudge tool и сложи blend mode на linеаr dodge.

Рендър ефект #3
Направи още един рендърен слой видим, време е да добавим ефекти и на този слойl! Задай филтъра Ripple отивайки на Filter > Disort > Ripple

Ако не ти харесва резултатът, задай още няколко пъти ripple на слоят , докато не ти хареса , след това задай blending mode на този слой на color dodge.

Добавяне на рендъра
Сега направи последният слой видим , на него няма да добавяме ефекти и филтътри.

Както забелязваш започва да изглежда доста добре, но рендърът не стои добре на този фон.Не изглежда , че е част от фона. За да го направим така нека добавим малко “осветяване” за да се слива със слоят. Създай нов слой (ctrl+N) и отиди на ( Image > Apply Image )сега отиди на (Filter > Blur > Gaussian Blur) и използвай 3px за настройка. Задай blending mode на този слой на Lighten. Рендърът вече се сля с фонът.
Създаване на поток
Сигнатурата ни започва да изглежда доста добре, нека продължим напред. Създай нов слой и добави няколко правоъгълника изполвайки marquee tool (първо направи селекция след това го запълни с paint bucket tool (цветът е по ваш вкус , но аз ще го задам на бял).

Сега завърти тези правоъгълници от меню edit > transform > rotate.

Отиди на Filter > Blur > Motion Blur

Сега премести този слой , където ти харесва. Сложи blending mode на този слой на overlay, или някой друг blending mode. Изпробвай по свой вкус.

Дублирай слоя и избери polar disort filter. (Filter > Disort > Polar Coordinates > Rectangular to polar) Сложи го близо до другият слой

Завършване на сигнатурата
Сигнатурата е почти завършена, сега само трябва да добавим рамка и текст! За текста използвах стандартен Windows фонт,просто избери някой , който ти харесва. Verdana или Arial винаги изглеждат добре! Взех цвят ,който да отива на сигнатурата ми, и го поставих отляво за да закрия празното място.
Направи текстът ясен за четене, затова не го прави много малък и не го крий в някой ъгъл! Също така трябва да бъдеш сигурен , че не правиш текстът твърде голям, ако е твърде голям отвлича вниманието от рендърът и яките ефекти.

Долната лява част е малко празна, затова нека добавим нещо просто за да запълним празното място! На нов слой избери marquee toolи задържайки shift, направи малък квадрат. Сега използвай твоят eyedropper tool за да избереш някой цвят от твоят рендър и да запълниш с него своята селекция. Сега дублирай слоя 3 пъти, и след това задай на всеки дублиран слой различен цвят . Ето го моят резултат:

За да направиш рамка направи нов слой (ctrl+N) и след това избери цялото изображение (Ctrl + A). Сега отиди на edit > stroke и използвай 1px и цвят , който отива на твоята сигнатура.
- Да създаваш фон използвайки "radial gradient"
- Да създаваш ефект подобен на огън
- И разбира се още много!

- Рендър (изображение без фон) което да пасва на стила на сигнатурата ,която ще направим. Анимиран или аним рендър , или пушки , или мечове ще паснат страхотно на рендъра! Можете да откриете много рендъри в този сайт http://planetrenders.net/.
- Четки тип X (можеш да свалиш няколко (http://duckie16.deviantart.com/art/X-Br ... 5-47181012)
Създаване на фон
Нека започнем , създавайки празно изображение, аз избрах да е с размери 330 на 110 px

Сега изберете твоят paint bucket (G) и запълни своето изображение с черен цвятk. След това ще добавим a radial gradient. Избери Gradient tool (G) (скрит е под paint bucket tool) и сега избери radial gradient :

След като си избрал gradient опция (1) click on (2) за да направиш свой стил! Сега ще можеш да избереш първоначално зададените стилове от Photoshop, но ще можеш да създадеш и свой, което ще направя и аз.

Можеш да използваш стрелката ,която съм маркирал с червено , за да създадеш свой стил, цъкането на стрелктие ти позволява да сменяш цветовете.Можеш и да слагаш още стрелки , просто цъкайки някъде в стила.Сега добави твоят radial gradient върху канвас (първият слой). Слоци gradient-а там където искаш да е рендъра. За да добавиш gradient-a трябва да цъкнеш някъде с мишката върху изображението (задържайки бутона ) и след това пускай го някъге другаде. За да направиш това , цъкни някъде върху изображението за да зададеш центъра на gradient-a.Сега влачи мишката до някоя точка от изображението. Разстоянието между двете точки е радиуса на gradient-a!

(твоят gradient сигурно изглежда по-добре , защото аз запазих снимката със лошо качество)
Създаване на огненият ефект
Сега ,когато сме готови с фонът си , е време да добавим своят рендър. Добавете , желаният от вас рендър и го доблирайте 3 пъти (десен бутон на рендър слоят - Duplicate Layer - и така 3 пъто общо) ),направи всички слоеве невидими , освен 1 (за да направиш това - цъкни на малкото око преди всеки слой - освен 1). Сега трябва да имаш 4 слоя с рендърът ти, 3 са невидими, и 1 е още видим.

Рендър ефект #1
За първият ни ефект ще направим radial blur върхи единственият видим рендър слой. Отиди на Filter > Blur > Radial Blur

Рендър ефект #2
Сега направи един от невидимите слоеве - видим, ще добавим друг ефект на този слой! Отвори Smudge Tool избери четката тип X (можеш да я свалиш в началото на урока). Във настройките на четката (F5), задай следните smudge настройки:

Сега зацапай малко слоя с smudge tool и сложи blend mode на linеаr dodge.

Рендър ефект #3
Направи още един рендърен слой видим, време е да добавим ефекти и на този слойl! Задай филтъра Ripple отивайки на Filter > Disort > Ripple

Ако не ти харесва резултатът, задай още няколко пъти ripple на слоят , докато не ти хареса , след това задай blending mode на този слой на color dodge.

Добавяне на рендъра
Сега направи последният слой видим , на него няма да добавяме ефекти и филтътри.

Както забелязваш започва да изглежда доста добре, но рендърът не стои добре на този фон.Не изглежда , че е част от фона. За да го направим така нека добавим малко “осветяване” за да се слива със слоят. Създай нов слой (ctrl+N) и отиди на ( Image > Apply Image )сега отиди на (Filter > Blur > Gaussian Blur) и използвай 3px за настройка. Задай blending mode на този слой на Lighten. Рендърът вече се сля с фонът.
Създаване на поток
Сигнатурата ни започва да изглежда доста добре, нека продължим напред. Създай нов слой и добави няколко правоъгълника изполвайки marquee tool (първо направи селекция след това го запълни с paint bucket tool (цветът е по ваш вкус , но аз ще го задам на бял).

Сега завърти тези правоъгълници от меню edit > transform > rotate.

Отиди на Filter > Blur > Motion Blur

Сега премести този слой , където ти харесва. Сложи blending mode на този слой на overlay, или някой друг blending mode. Изпробвай по свой вкус.

Дублирай слоя и избери polar disort filter. (Filter > Disort > Polar Coordinates > Rectangular to polar) Сложи го близо до другият слой

Завършване на сигнатурата
Сигнатурата е почти завършена, сега само трябва да добавим рамка и текст! За текста използвах стандартен Windows фонт,просто избери някой , който ти харесва. Verdana или Arial винаги изглеждат добре! Взех цвят ,който да отива на сигнатурата ми, и го поставих отляво за да закрия празното място.
Направи текстът ясен за четене, затова не го прави много малък и не го крий в някой ъгъл! Също така трябва да бъдеш сигурен , че не правиш текстът твърде голям, ако е твърде голям отвлича вниманието от рендърът и яките ефекти.

Долната лява част е малко празна, затова нека добавим нещо просто за да запълним празното място! На нов слой избери marquee toolи задържайки shift, направи малък квадрат. Сега използвай твоят eyedropper tool за да избереш някой цвят от твоят рендър и да запълниш с него своята селекция. Сега дублирай слоя 3 пъти, и след това задай на всеки дублиран слой различен цвят . Ето го моят резултат:

За да направиш рамка направи нов слой (ctrl+N) и след това избери цялото изображение (Ctrl + A). Сега отиди на edit > stroke и използвай 1px и цвят , който отива на твоята сигнатура.